joi, 5 februarie 2009

io tot nu pricep!

cimpanzeul din stanga sunt io incercand sa imi dau seama,
o data pentru totdeauna,
ce placere gasesc oamenii in ale fumatului?!
nu, serios vorbind... ce dracu' poa' sa-ti placa la treaba asta?
recunosc, am incercat si eu sa intru in casta fumatorilor
m-a lovit sindromu' printr-a IX-a G ...
"nevoia de apartenenta la gasca" se numea.
am descoperit rapid ca tin mai mult la hainele mele
si la mirosul meu de parfum naturelle, decat la gasca!
deci prima incercare s-a soldat cu un "esec".
in facultate am avut alte preocupari,
apoi am inceput serviciul :)))
receptioner la hotel ( nici o legatura cu facultatea terminata )
-hence- a doua tentativa...
la asta am renuntat la "rugamintile" celor
obligati sa ma priveasca trecand prin supliciul fumatului.
am fost complimentata "anti-talent" in ale fumatului.
dar eu am incercat sa-mi placa! pe bune!
insa pur si simplu nu-mi dau seama ce-am pierdut!
pe cuvant de nefumator.

Niciun comentariu: