joi, 5 februarie 2009

EVERLAST


“I think I'm gonna die today
Everyone who hurt me's gonna pay”

Dati incoa' butonul rosu, ca il apas eu
cine ramane ultimul ( tot eu )
stinge si lumina, si ne ducem cu totii la culcare…
1000 de ani pace!
----------
Am unele zile in care mai ca ma bate gandu’
sa-i iert pe toti de pacate
Si sa dau verdictul final pentru rasa umana:
EXPERIMENT RATAT !

Zile din alea cand lumea parca ti-e impotriva.
Si tu incerci sa te pisi impotriva vantului...
Cam pe'acolo.
Si apoi se intampla un nustiuce :)
si imi dau seama ca n-am inteles nimik.

Si o iau de la capat. Inca mai pot…
Asta e bine.

2 comentarii:

Minos spunea...

Sesizes un pic de dumnezeire aici!
Nu trebuie s-o iei de la nici un capt, mergi mai departe.

Anonim spunea...

Da... da' ce departe mai stau si eu!