joi, 23 iulie 2009

Nu se leaga!

Ma cam ocoleste inspiratia. O fi de la caldura... O fi!
Nu se leaga... gand de idee, cuvant de vorba, silaba de cratima.
Nu vrea si pace! Nu mai face neuronu' conexiune... cum s-ar zice, m-am deconectat!
Dar m-am deconectat de tot... adica nu numai de la realitate, ca nici nu m-ar durea prea tare :P dar m-am deconectat de mine!!!! asta-i nasol.
Ca si cum am suferit o cadere de tensiune si acum zac in bezna.
Bine ca mai functioneaza automatismele astea... reflexele... ele salveaza aparentele.
Adica pe dinafara nici n-ai zice ca nu sunt cu toti boii pe brazda.
Deci se poate si asa... mai zombie!
Omu' se adapteaza la orice. Pana si la o viata fara el acolo. O viata in lipsa lui.
N-ar trebui.

2 comentarii:

Anonim spunea...

:) don't panic! de fapt nici n-are rost, ganditul demonstrativ, allalt are diverse meandre de la care n-are rost sa-l abaţi cu băţu'. nici nu ştii că gândeşti... nu-i mai mişto aşa... deodată îţi vine un gând ca o surpriză... pencă nu ştiai că el o cocea mai demult

Silly Girl spunea...

mi-o cocea adica... buna exprimarea ;)