joi, 16 iulie 2009

Intalniri

Uneori am inima grea, de cele mai multe ori am capul in nori,
Insa cel mai tare doare cand am limba ascutita.
Atunci ma ranesc fara sa stiu, ranindu-i pe ceilalti.

Intalniri, urmate inevitabil de despartiri, uneori definitive
Alteori trecatoare.
De cate ori nu am repetat “Nu plange ca s-a terminat,
Bucura-te ca s-a intamplat.”
O lipsa nu o resimti decat dupa ce ai gustat prea-plinul.
Daca ar fi sa schimb ceva – ar fi cele din urma cuvinte
Pe care le-am schimbat intre noi
La despartire. Acea amintire…

2 comentarii:

rebelu spunea...

stiu. de multe ori, daca nu chiar de fiecare data, ne dorim sa schimbam cuvintele alea de pe urma.
tocmai pentru faptul ca " s-a intimplat " !

Silly Girl spunea...

ei da, da' nu e ca si cum noi nu am fi avut nimic de-a face cu "intamplarea" in sine...
si daca tot ne consideram macar partial "vinovati" de ce sa ratam ocazia sa manjim totul, asa ca sa nu mai poata fi folosit!

tendinta de a "arde puntile", nu cumva sa fim tentati sa mai trecem prin trecut.

stiu ce vorbesc, am facut-o si eu.
acum cam de pomana regret.