miercuri, 9 septembrie 2009

Undeva, candva...

Am furat-o de aici. Imi aminteste de Anna Karenina... sau nu neaparat. Stiu ca mi-ar fi placut sa traiesc pe la 1870 toamna :) mi-ar fi placut sa port palarie si manson, sa merg la baluri si sa asist la curse de cai. Probabil am vazut prea multe filme. Am chef de o piesa de teatru!
*uite-o:


Mihail Sebastian, Jocul de-a vacanta
Asculta mai multe audio Diverse

io o am in format disc de vinil, da' nah... acum avem net - punem un link si gata piesa pe blog! eee.... e prea frumos, o sa caut si povesti. uite cum ma joc eu de-a vacanta! :P

6 comentarii:

rebelu spunea...

si mie.

iar de sebastian ce sa mai spun. atit doar: e brailean de-al meu!

Silly Girl spunea...

era sa zic sa-ti traiasca. io chiar traiesc pe la 1930 toamna :)))
si "ultima ora" si "steaua fara nume" - asta din urma e preferata mea... tema iubirii imposibile prinde de fiecare data.

rebelu spunea...

mie imi place " accidentul ".

silly unicorn spunea...

pe asta am ratat-o!

Anonim spunea...

!!

Silly Girl spunea...

@karl - porcii... erau ei de fapt!
ps
avatarul tau are vreo legatura cu 'dark city'? just asking.