joi, 3 septembrie 2009

"cheri, cherie!"

Azi e ziua ei, ziua lui "cherie". nici nu mai stiu cum am ajuns sa ne spunem una alteia "cherie"! ea a fost prima? am fost eu? oricum a fost, a prins! prima data cand ne-a auzit lumea, ne-am simtit sagetate de priviri indiscrete. imi si imaginez ce putea sa le treaca prin cap "incuiatilor"... nvm.
Ea e "cherie" a mea, iar azi e ziua ei. Daca norocul in dragoste s-ar vinde la kilogram, as strange bani si i-as cumpara 100g. Nu are nevoie de mai mult. Poate si niste rabdare... ingaduinta... chestii d'astea care ajuta intr-o relatie. Si ea ca si mine, duce lipsa. ( si de relatie si de ingredientele respective! :P) Pai altfel cum ne-am fi inteles noi asa de bine /:) Acum ma duc sa cumpar ceva concret. Nu-mi fac griji... orice ar fi - daca e ales cu suflet, stiu ca o sa isi faca efectul! ;) Probabil ca o sa ne imbatam un pic... probabil ca o sa ne aducem aminte, dar n-o sa fim triste! nu astazi!

Niciun comentariu: