joi, 17 septembrie 2009

"Everything in its right place"?

Revin la ideea mea de a face caz de lucrurile care-mi plac - filmul asta ar face parte din top 5 al filmelor care m-au dat peste cap. Acum mi se pare ca-l imit pe John Cusack si topurile lui ("High Fidelity") :))) dar nu o fac. chiar daca imi place la nebunie filmul ala... nu e unul care sa ma rastoarne. STAY - da! si mai e si cantecul asta... care culmea! nu e la locul lui - eu il stiu de pe coloana sonora a lui Vanilla Sky, dar mai de efect mi se pare aici. Si senzatia iluzorie ca toate lucrurile sunt la locul lor, asa cum ar trebui sa fie... pentru ca intr-o fractiune de secunda totul sa se dea peste cap si sa nu-ti mai convina nimic, nici la tine nici la viata ta... Cunosc! Sa ai totul clar in cap, sa incerci sa dai drumu' la cuvinte si ele sa refuze sa iasa, sau mai rau - sa iasa alandala. Ca intr-un vis in care vorbesti si nu iese un sunet... strigi si nu te aude nimeni... vrei sa te apropii si de fapt esti smuls in inalt de forte nevazute. Cosmar pe bune!

*Revenire - deci io scrisesem "idea mea" cu un sg "e" si nu m-a injurat nimeni :))) e bine! inseamna ca pot sa umblu si-n fundu' gol pe blogu' asta si nu ma vede nici dracu. Ce oameni!!!

4 comentarii:

rebelu spunea...

ohohoooo!
ia incearca si ai sa vezi ce ochi lipiti de sticla or sa fie!

da', n-avem noi norocu asta! :))

Silly Girl spunea...

eram sigura ca o sa se faca caz de afirmatia mea inconstienta. de masacrarea limbii romane nu va pasa. funduri goale se gasesc la tot pasul... as fi crezut ca deja piata e saturata! /:(

cata spunea...

mi-a luat-o inainte rebelu:)
o fi ea piata saturata, dar nu e nimic interesant:))))
see yo

Silly Girl spunea...

ai dreptate. intotdeauna sunt mai interesante fundurile pe care "le stim"! :))))))))