luni, 21 septembrie 2009

Dedicata mie!

Ce mi-e "Silly", ce mi-e "Stupid"... tot varza sunt :)

8 comentarii:

Blogger spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
m spunea...

dar gata, destul cu autoflagelarea ;D

Silly Girl spunea...

merci.
aveam nevoie sa mi-o spuna careva! :)

Anonim spunea...

acelaşi om optimist, încrezător în sine! :D :D pe ăst blog nu semeni cu poza deloc deloc. adică era veselă, ea, măcar juma.

Silly Girl spunea...

acest blog a luat fiinta sub cu totul alte auspicii.

am zis ca e corect sa pastrez aceeasi linie. de aici nevoia de alt si alt loc de joaca... :)))

Belle de Jour spunea...

;;)
place garbage!
nu am mai ascultat de mult asa ceva
ms
:)

Silly Girl spunea...

:)) garbage - rocks!
and disney rulzzz :D
dali is simply great!

m spunea...

mie imi place roger waters