vineri, 14 august 2009

Vogue Cover, Autumn Fuchsia, 1957


Mai bine imi odihnesc eu mintea pe imaginea asta...
care ma trimite cu gandul la niste bomboane fondante.
Ca oricum nu-mi vine ABSOLUT NIMIC in minte.
Materia mea alta data cenusie se coloreaza in purple.
Nu numai ADEVARUL, dar si LENEA e un lux.
Mi-am descarcat "Coco Avant Channel" dar mi-e prea lene sa ma uit la el.
...
Ma scald in lux, si nu alta! :)))
Am sa rezerv locul asta de joaca pentru poze si nimicuri frumoase care nu fac decat sa incante privirea. O sa ma dau filozoafa prin alte parti.
Sau poate ma razgandesc.

2 comentarii:

theory spunea...

"Ca oricum nu-mi vine ABSOLUT NIMIC in minte." - E ciudat cand intru pe proaspatul [prea proaspatul] meu blog, cu atata dorinta de a striga cat pot de tare tuturor tot ce ma mistuie, si ajung la fereastra in care se introduce textul si totul se opreste, raman paralizat si ma intreb ce ar trebui sa scriu...





P.S. Da-te filozoafa. Te provoc...

Silly Girl spunea...

:))) e dragut ca ma provoci, dar cred ca daca mai asteptai putin ma razgandeam eu singura - insa imi place mai mult sa para ca ti-am raspuns la provocare.

Uite, asta e "greseala" ca stam si ne intrebam "ce ar trebui sa..." in loc s-o facem pur si simplu! oricum nu stie nimeni CE AR TREBUI!