duminică, 21 iunie 2009

Revolver


Knowing what questions to ask... knowing what questions to answer.

Every small talk we have, can turn the tables around... one must find the way to control the situation by giving the exact amount of information necessary to keep the "opponent's" interest alive, but in the same time not feeding it too much or he might lose his appetite for more.

Great movie - the second time i'm watching it. Still have the feeling I'm missing something...

That's the idea. Keeps me coming back for one more clue, even if it's only in my mind.

16 comentarii:

gba spunea...

hallo..merci de vizita..
da un mail pe adresa mea..si zi care poza..si ti-o dau mai mare ptr desktop..

gabi

Silly Girl spunea...

;)

Anonim spunea...

deci tu ai inteles ceva din filmu ala? ce?

silly me spunea...

scurt si la obiect.
meriti un raspuns asa ca hai sa incerc unul:
- totul e in noi! cel mai mare aliat ca si cel mai mare dusman... tot acolo!
a, si am mai inteles ca cu cat imi pun mai multe intrebari - cu atat o iau razna mai repede.
"take it as it comes" :)

silly spunea...

dar cel mai mare adevar care mi-a ramas din filmul asta: "we're all approval addicts!".

Anonim spunea...

daca totul e in noi - de ce mai avem nevoie de altii? [or, do we?]

Silly Girl spunea...

am sa-ti spun un secret... obisnuiam sa gandesc ca nu am nevoie de ceilalti decat in masura in care imi ofereau replica, imi serveau drept oglinzi - ma percepeam pe mine prin comparatie cu ei - si dat fiind ca singurul EU ale carui profunzimi abisale mi-era dat sa le explorez, era al meu, ajungeam la concluzia "convenabila" si egocentrica ca doar EU sunt, restul sunt holograme cu care interactionez. dar asta e o prostie! AVEM NEVOIE DE CEILALTI pentru ca IUBIREA nu este o experienta singulara, daca nu te cheama Narcis. Deci - totul e in noi si avem nevoie si de ceilalti! This answers your question? /:)

Anonim spunea...

nu :P

insa imi intareste uimirea fara limite [si admiratia, intr'un fel] pt capacitatea feminina de'a nutri [fara probleme] opinii absolut contradictorii despre acelasi lucru, simultan.

btw ma cheama karl nu narcis :)

Silly Girl spunea...

nu-i asa? si eu m-am uimit initial de treaba asta... apoi am acceptat-o ca pe un dat!

marx?

Anonim spunea...

uhm nu.

agapie :)

silly unicorn spunea...

ok. agapie pot sa inteleg!
dar de ce karl? /:)

Anonim spunea...

de ce nu? [e un nume destul de comun after all]

silly spunea...

pentru un roman? eu nu mi-as boteza copilul asa decat daca taica-su ar fi neamt sau pe acolo...
call me simple minded!

btw - blogul tau = one mind blowing experience...

Anonim spunea...

sa zicem bunic nu tata, in rest ai nimerit'o :)

thx pt compliment: we work hard to blow minds.

Silly Girl spunea...

and you do a damn good job!
vroiam sa specific - blogul vostru*

pana si comentariile... par savante de-a dreptul!
dar ajunge cu complimentele - cand o sa ma simt adecvata o sa vin cu comentarii. pana atunci... mai studiez! ;)

Anonim spunea...

well cre ca inotam prin aceleasi ape, cu guy ritchie&stuff nu esti departe.

keep in touch.