vineri, 5 iunie 2009

m&s

Classic case – mulder&scully, tolerati-mi obsesiile va rog, sau cititi Libertatea!
Deci el instinctual – ea rationala. Evident ca cele doua trebuie combinate – nimeni nu se poate baza doar pe instinct, asa cum nimeni nu poate actiona doar pe baza rationamentelor. Dar proportiile difera de la caz la caz. Normal ca eu imi judec acuma cazul meu, fiind cel mai aproape de inima mea :))) si macar in cazul meu pot si eu pretinde ca sunt in deplina cunostinta de cauza. Sau aproape. Exista o marja de eroare in toate… un gram de neprevazut. Ala de te face sa actionezi “hais” cand tu gandeai “cea”. Buuun… toate acestea fiind spuse – eu ma percep ca fiind o fiinta preponderent rationala, cu inclinatii catre exces si predispusa la deraieri grave din cauza de instincte naravase si psihic instabil.
Cu mine am terminat.
Concluzia ar fi ca ratiunea ma conduce, dar instinctul ma ghideaza. El ma trage, in timp ce ratiunea imi pune bête-n roate… la final important e care castiga batalia. Pana acum scorul e egal, dar balanta tinde sa se incline odata cu trecerea timpului in favoarea ratiunii. O fi de bine? /:) pai e ok. Pana si vulcanii aparent morti se pot activa la un cutremur mai puternic… :D
Totul depinde de momentul si intensitatea cutremurului care poate da peste cap instinctele si ingropa in lava si moloz ratiunea. Nimic nu e batut in cuie, totul e posibil, la naiba cu categorisirile si diagnozele…
Mai bine citeati Liberatea!

Niciun comentariu: