vineri, 10 decembrie 2010

Complicatii periculoase...

"-Mai trebuie sa scoti si pantofii, a spus Andrea.
-Nu pot sa-i pastrez? a intrebat Pavel.
-Nu, a spus Andrea, imi place mai mult daca-i scoti.
Pavel purta mereu pantofi ale caror sireturi nu se mai terminau. Nu-i placeau cizmele cu fermoar.
Ne-am uitat cum Pavel se lupta cu pantofii si cum Andrea, in cele din urma, i-a sarit in ajutor tragand ca apucata de sireturi. Noi nu i-am ajutat. Probabil ca ar fi fost si nepotrivit. Era treaba lor daca scoteau sau nu scoteau pantofii.
- Sunt legate cu nod, am spus eu in clipa in care situatia incepuse sa devina de-a dreptul penibila. M-am dus la birou si i-am adus o foarfeca lui Pavel, care a taiat sireturile cu ea. Apoi m-am intors la Milena si am inceput sa ma deschei la camasa. Bun, atingerea putea sa fie interzisa, dar nuditatea incepuse treptat sa-mi para indispensabila."

Istoria calvitiei mele - Arnon Grunberg

Se pare ca multi dintre noi avem cate o problema, ori mai multe cu vietile noastre. Solutia s-ar putea f bine sa stea in simplificarea lucrurilor!

SS: eu as lega citatul asta cu nevoia de a simplifica lucrurile
SS: sau cea de lucruri simple
SS: care reprezinta pan' la urma cheia fericirii...
SS: ceva de genu'

He may be on to smth! ;) "Nu spun cine, persoana importanta!" :)))
Si cu toate astea, asa ne pricepem de minune sa ne complicam...

4 comentarii:

shalala spunea...

prevad ca nu mi-ar placea cartea, e prea..simpla:P
sau simplista.
ma rog, nu complicam noi lucrurile, viata in sine e complicata, incercam sa tinem pasul. fireste, se pot si simplifica, depinde la ce 'lucruri' ne referim..dar numai cand ele sunt de fapt simple si din prea multe tabieturi capatate, le 'complicam'inutil.
mi se pare in schimb o iluzie sa crezi ca secretul fericirii e simplificarea lucrurilor. probabil secretul renuntarii la griji. dar ma rog, oamenilor le place sa se auto-iluzioneze, e mai simplu:P

Silly Girl spunea...

Oamenilor le place sa se complice, sa se scarpine invers, sa o ia pe ocolite, sa evite viata!

Ce-ar fi sa nu ne mai gandim atata la consecinte?!? Uau. N-ar fi tare?

shalala spunea...

:)
da, ar fi. tu poti?

silly io spunea...

uneori... da. dar imi trece repede.

insa raman atasata de inconstientele mele!

;)