miercuri, 14 iulie 2010

Serendipity

Un cer plin de stele...
Ziduri vechi acoperite de iedera...
Tantari ce dansau la lumina tremuratoare a lumanarii
Si noi ne leganam lenes intre o sorbitura de ceai si o gura de barfa.Un ceai negru si un ceai verde.

Niste pisici dadeau tarcoale.
N-am inteles ce treaba aveau. Probabil nici una. Dar au reusit sa ma streseze putin.

A fost seara de ceai cu cherie - cu care m-am intalnit sa iau rucsacul menit sa ma insoteasca in drumul meu... atatea dorinte si sperante, romanţe si cutezanţe. Zilele astea am invatat din nou cat de usor se clatina totul, si ca nu trebuie sa iei nimic de sigur, nimic nu-mi apartine, nici macar clipa - dar daca as putea as lua-o si as fugi cu ea. Da-mi macar o clipa sa fie a mea!

Un comentariu:

shalala spunea...

nice mood...