sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Erase and rewind

Iar am postat si am sters.
Nici nu mai stiu ce inseamna asta, daca are vreo insemnatate - sau daca mai conteaza. Pur si simplu m-am razgandit!
Nu e sanatos sa cauti sa explici si interpretezi orice lucru. Dar poate fi o ocupatie interesanta...
Cum zicea M pe unicorn? - "viata nu se adreseaza ratiunii, ci simturilor.../ parafraza dupa borges". Asa sa fie? Poftim! Iar o fac. Analizez si interpretez... bag seama ca e o boala grea care nu face decat sa-mi tulbure mintile cele pe care le mai am.
early in the morning - later edit*
Faptul ca postez, recitesc, modific sau si mai rau - sterg - inseamna ca sunt nehotarata, nesigura, nemultumita - intr-un cuvant - putin nebuna :D
Ok, doua cuvinte! Are careva o problema cu asta?!? /:P

5 comentarii:

şu spunea...

mă domină ceea ce simt, nu ceea ce gândesc

m spunea...

dc avem si noi problema asta, sau dc avem o problema cu asta .. la tine?
eu am poblema asta, cu faptul ca o ai si tu n-am nimic.. e f simpatic, chiar. dar din pacate faptul ca pare simpatic din afara nu diminueaza durerea si oboseala si confuzia..

silly funny me spunea...

@Şu - pe mine ma domina haosul, si ala vine mai mult din mintea mea...

@m - ca io mai stiu ce vroiam sa zic?!? nvm.

Anonim spunea...

sunt convins ca nu...

silly spunea...

lasa ca am invatat io sa nu mai fiu convinsa de nimic!

in orice caz e bine sa-ti pui si intrebari din cand in cand. tine creierii in forma :P