joi, 5 noiembrie 2009

J'y suis jamais alle!... mais jamais!!!

De aseara de la ora 21:00 (give or take a few minutes) parerea mea despre muzika s-a schimbat substantial – sau mai exact parerea mea despre cat de bine ma pricep eu la muzica!
si mai exact – am tras concluzia ca nu ma pricep de loc!!!
Se facea ca m-am dus io cu cherie la concertul lui Yann Tiersen http://www.iconcert.ro/concert-yann-tiersen-la-sala-palatului-din-bucuresti.html merseram noi mandre ca doua flori si plecaram dupa doua ore ca doua curci plouate... (partea cu ploaia era pe bune).
Pai cand a inceput „muzikia” ... de ziceai ca e alarma de bombardament dinaintea celui de-al treilea razboi mondial, cadeau ca bombele sunetele ascutite, electricitatile, excentricitatile, si sunete de jurai ca le scoate careva cu panza de bomfaier... aolica!!! Mi se strepezisera dintzii de parca mancasem sare amara si mai ca-mi dadeau lacrimile.
Deci bai... oi fi eu „afoana” da da-o’ncolo de treaba!!! Cu exceptia unui solo de vioara – in timpul caruia mi se ridicase paru’ de pe corp (io zic ca de emotie, da’ e posibil si din cauza electricitatii... /:) totul a fost apocaliptic!!! adica asa de sfarsitu' lumii... si alta nu.

Trebuie sa recunosc – sunt snoaba, ce ma asteptam io ??? sa-mi cante toata seara OST-ul de la „Amelie”???... cum zice cineva de-o stiu din auzite: „marş d’aici!" :P

7 comentarii:

holicica spunea...

Dragă unicornule, sper că nu erai una dintre cele două cherries din fată, care au plecat după a doua piesă, revoltate că « asta nu’i Amelie »:D. Mă rog, dacă eşti, nu’i bai, te iert. Am iertat’o şi pe sor’mea.

Ce’i drept, şi pe mine m’a surprins puţin Yann. Stiam că şi’a schimbat abordarea, da’ mă aşteptam să fie îngăduitor cu publicul român :)

Publicu’ s’a dovedit a fi neîngăduitor cu Yann. Anost. Plictisit.

DAAAR.... mie una mi’a plăcut fffff mult ce’am ascultat aseară. Păcat de atmosfera de piesă neterminată la pianină mecanică creată de spectatori.

silly unicorn spunea...

Draga holicica, eu si cherie a mea am rezistat pana la FIN... am aplaudat si la bis... dar tot descumpanite am plecat! ba inca cherie tot ma tragea - "hai ma, mai stai, ca trebuie sa cante un bis si cu Amelie..." :))

da' iti multumesc ca m-ai fi iertat daca plecam mai devreme. sincer m-a batut gandu' pe umaru' creierului :P

holicica spunea...

pai cred ca gandu' asta batut'a pe muulta lume. cel putin asa spune mini-sondaju' facut printre cunoscuti aseara, la o bere, imediat dupa :D

diddle spunea...

eu as fi murit de drag sa fiu acolo EXACT pt ce a cantat :)) deci nu pt ce ati asteptat voi :D
dar am inteles ca ce spui tu e cam parerea aproape generala, asa ca banuiesc ca nu-i cazul sa te ingrijorezi :D

Silly Girl spunea...

:) merci draga did, io chiar am vrut sa-mi placa - adica n-am avut rea vointa... da' parca ma lua asa cu fiori pe sira spinarii :(

o muzica de te simteai ca'n singur pe lume! si chiar imi venea sa plang...

Dutzu cu blogu' de 1 an si 2 zile spunea...

À la folie... pas du tout (2002)

Cu tipa din Amelie. Am vazut doar inceputul, ca l-au dat pe la 2 noaptea, dar pare promitator. O sa-l caut zilele astea. Ma gandeam ca te-o interesa

Silly Girl spunea...

m-or interesa multe... timp sa-mi fac de ele! :P ms de sugestie, o sa dau un search pe ++dc.

iar tu fa bine si nu te culca pe laurii articolului tau aniversar.
astept inca multe altele cel putin la fel de antrenante ;)