luni, 26 octombrie 2009

/:(

E o prostie sa incerc sa justific rateuri dand vina pe altii: pe parinti, pe lipsa lor, pe lipsa iubirii, pe prea multa iubire prost administrata... uneori stiu ca aproape imi doream sa fi avut o copilarie nefericita - am bagat de seama ca cei care au intampinat greutati de timpuriu sunt mult mai motivati. Pe cand eu... am crezut ca totul mi se cuvine!
Alta tampenie - ma gandeam ca daca as fi fost cu adevarat handicapata - nu doar sufleteste, lumea m-ar fi acceptat! Viata ar fi fost - culmea!!! mai frumoasa pentru mine. Pentru ca e de-a dreptul dureros sa ai toate atuurile si sa ratezi de fiecare data!...
Mai e inca timp.

3 comentarii:

m spunea...

brrr
nu a comentat nimeni :P
oare de ce?

stii ce m-a speriat insemnarea asta?
cre ca m-a speriat ca am avut si eu momente, mai demult, in care gandeam la fel, cu spaima si procesele de constiinta aferente

n-ai vrea sa fii handicapata. evident. nimeni nu se poarta frumos cu nimeni, cu atat mai putin cand sunt in mod evident vulnerabili. sa fii handicapat... emotional nu e atat de evident, prin urmare ce primesti tu, ce simti tu .. din rautatea si meschinaria oamenilor.. nu e nici un sfert din ce au.. oamenii de oferit
suntem ca niste animale. stii, cum simt ele miros de sange si ataca .. personajul in cauza
asa sunt oamenii. dc simt ca esti slab

o sa fie bine la un moment dat. pe bune. esti prea pozitiva in general ca sa nu fie

stupid me spunea...

iti multumesc ca ai avut tu curajul s-o faci!

sunt gandurile mele aiurea... dar ele chiar sunt acolo, chiar si in momentele cand sunt vesela si optimista. Am invatat sa le fac fata, dar nu am scapat cu totul de ele.

pe mine m-a speriat ASTA:
"suntem ca niste animale. stii, cum simt ele miros de sange si ataca .. personajul in cauza
asa sunt oamenii. dc simt ca esti slab"

cred ca asta e motivul pentru care de multe ori ma prefac ca nu sunt.

m spunea...

:)
pai sa stii ca mi-a trebuit curaj :))
ca am vazut insemnarea de cand ai publicat-o si tot ma invarteam in jurul ei :))

in leg cu faptul ca te prefaci ca nu esti.. nu pot sa zic decat.. prefa-te in continuare :P
cu necunoscutii, cu cei multi.