sâmbătă, 9 mai 2009

21 grams?

Ne platim fericirile cu nefericiri, nimic nu e gratis...

"I can see in your glowing eyes, I'm a fisherman, remember?"
"I like it. Where is it from?"
"From me."

Yeah, right! :))
Nu exista coincidente! Exista o legatura cauza-efect intre toate lucrurile.
Am revazut in dimineata asta "21 grams". Imi place Sean Penn si aveam nevoie de o doza de suferinta umana, ca sa mi se para viata mea mai roza!

Cineva imi tot repeta ca viata e scurta, si nu mai avem mult... are dreptate probabil. Dar eu tot il suspectez de nesinceritate. Am o problema si ma mint ca nu e grava: neincredere in oameni. Cand simt ca cineva vrea sa se apropie, il suspectez de scopuri ascunse. Ascunse pe dracu! il suspectez ca vrea sa mi-o traga. Si ce-i rau in asta? ar zice un om normal - eu nu sunt normala in sensul asta. Eu vreau sufletul in avans. Sexul ca bonus! Dar sunt dispusa sa negociez. Mai e o speranta: oamenii te pot surprinde! insa de cele mai multe ori cedez nervos in timpul negocierilor, sau pur si simplu imi zic "what the hell!"...

But one of these days, i'm gonna get myself a soul. Bet your ass on it!

3 comentarii:

m spunea...

Ascunse pe dracu! il suspectez ca vrea sa mi-o traga.

hahaha si eu la fel
ma intreb dc suntem nebune sau dc.. vorba aia, dc doua persoane iti spun ca esti beat te duci sa te culci, adica daca doua tipe gandesc la fel rezulta ca tipii sunt niste nesimtiti care vor sa si-o traga cu toata lumea

doamne cat urasc barbatii uneori ;D

si eu nici nu cred in suflete sau ceva, doar ii urasc ca si-ar trage-o cu toaya lumea dc ar fi dupa ei...
jesus christ...

la mine cu tine cu suferinta. eu si dc ma uit la filme cu evrei in al doilea razboi .. sfarsesc prin a-mi spune: voila. viata e un mare rahat

pe mine nu ma mai suprinde nimic de o vreme

si eu mor dupa sean penn

m spunea...

la mine nu tine, vroiam sa zic
ţine

god, i'm rhyming

tintspe. :)))

Silly Girl spunea...

eu ma incapatanez sa cred in suflete! de unde si mesajul semi-optimist din final...

chiar cred ca am sa gasesc un suflet pe undeva. pana atunci... mai incasez niste bonusuri! :P

ps
eu muream dupa Tom Cruise :)) intre timp am evoluat :D