vineri, 26 iulie 2013

"Given to fly" by Piangelo

"Given to fly" by Piangelo
asa am intitulat sculptura asta a mea.  si cred ca in ciuda multitudinii de posibilitati de a o reface, schimba cu totul sau altceva - asa o sa-i ramana numele si starea :) 
e PERFECTA!

mi-am amintit ceva - un coleg de liceu a avut la un moment dat o "relevatie" ;))) vb lui Celentano - pe atunci nu era FB (si ce bine era) dar aveam jurnale si daca nu aveam - caietele de curs puteau fi f bine folosite pe post de jurnale, suport de desen sau altceva. si colegul, care nu va fi numit insa niciodata uitat, notase cu litere de tipar pe caietul lui studentesc de mate:

"SUPRAVISUL A fi un bun prieten.
SUBVISUL A fi un bun coleg."

parafrazand - in cazul meu ar suna cam asa:

SUPRAVISUL Iubirea vietii,
SUBVISUL O relatie acceptabila.

ca tot venise vorba de vise de curand. 
eh... vise.

Niciun comentariu: