miercuri, 28 martie 2012

Placere neagra!

My coffee is ONE of them
Even if it's just a scam.

...

E o dragoste constanta de ceva vreme. La inceput a fost cafeaua clasica, la ibric, productie proprie, cu caimac :P in cana mare, 1, 2 sau chiar 3 pe zi.
Ritualul prepararii cafelei imi producea o placere mai mare chiar decat consumarea ei.
Sau poate era doar placerea evadarii de la orice treaba aveam de facut in minutele alea... de invatat pentru examene mai ales, de facut piata sau diverse treburi casnice - alteori. Indiferent ce evitam, clar era PLACERE curata sa fur clipele alea savuroase langa ibricul aburind, adulmecand aroma care mi se insinua adanc in sinusuri.
Placerea anticipatiei este mai mare comparativ cu cea efectiv resimtita in momentul producerii evenimentului. Cel putin in cazul meu, cam e!
Apoi placerea de a pune cafeaua in cana (cana nu ceasca - am zis deja: era mare), si caimacul... Arta, ce mai!
Inca o conditie - cafeaua trebuia consumata fierbinte, in cel mai rau caz - calda. Calduta sau rece - in niciun caz.
Consumata in exces in perioada licentei, mi-a cauzat o cadere de calciu in urma careia am trecut urgent pe Cappuccino la plicuri de care mi s-a luat, si ulterior la 3 in 1 de la Jacobs - de care inca nu m-am saturat!
Dar cafeaua, intr-o forma sau alta, a ramas o constanta in viata mea...

Niciun comentariu: