marți, 4 ianuarie 2011

The Story of my life so far*




"... I finished all my course work and passed my orals, but then I got stuck with the disertation. I bit off more than I could chew..."
PAUL AUSTER - The Brooklyn Follies
Exact asa.
Azi m-a izbit citatul asta. In special ultima fraza - "I bit off more than I could chew..." Ar fi un epitaf perfect pentru piatra mea funerara!

Aici scrisesem o ditamai bucata *&^%$#@!~ ... dar pana si asta a fost mai mult decat am putut duce in clipa de fata. Am etichetat-o ca pretentioasa - si am rezolvat-o cu un DELETE scurt!
Intotdeauna mi-au placut scurtaturile.
Povestea vietii mele - un inceput mai mult decat promitator... dar complet lipsita de continut concret. Probabil ca undeva pe parcurs m-am lasat ispitita de o scurtatura si am aterizat prin gaura iepurelui alb... direct pe linia de sosire.
R.I.P.

Niciun comentariu: