miercuri, 10 noiembrie 2010

Viata, pur si simplu!

"... Maria oprita la jumatatea strazii cu soarele care-i arde obrajii insista:"nu l-ai vazut pe Juan?" si treaba este ca ea e indragostita de Juan si eu sunt indragostit de ea si de mine este indragostita Elena si de Elena e indragostit Pedro si de Pedro e indragostita Leticia si de Leticia e indragostit Juan si eu iti spun Maria: "da, stiu unde este Juan, s-a dus la Leticia" ... el e indragostit de ea si eu (eu ) sunt indragostit de tine si tu proasto nu-ti dai seama si ai indrazneala sa-mi spui:"am incredere in tine, Miguel, suntem prieteni si-ti incredintez secretul meu cel mare... sunt indragostita de Juan"...
"... si Elena ma intreaba daca vreau sa merg cu ea la cinematograful Viga si eu ii spun:"la cinema Viga?", dar aia e o sala prapadita de tot, sunt acolo si soareci si purici si plosnite si paduchi si tenii si acarieni si amibe si microbi si bacterii care pot sa ne infecteze cu sifilis cancer febra tifoida Parkinson diaree chelie prematura cum avea tata de tanar, de cand se insurase asa cum e in fotografiile de la nunta: cu cheliuta, gatit nevoie mare, cu frac si toate alea..."
"De ce esti trist? ma intreaba Maria a doua zi si am sa-i raspund si ea-mi surade si ma intreaba "nu l-ai vazut pe Juan?" si nu, nu l-am vazut, Maria, dar vezi-ma tu pe mine care am nevoie de tine mai mult ca niciodata..."
Guillermo Arriaga - RETORNO 201
//Pentru ca oamenii sunt prosti si nu vor decat sa fie iubiti. Asta e singurul motiv pentru care fac tot ce fac!//
Grey's Anatomy
LE - cu accent pe "prosti"! :P

Niciun comentariu: