duminică, 14 februarie 2010

alt reminder

Acum - conteaza ordinea?!? /:)

12 comentarii:

diddle spunea...

nu, conteaza numai sa stii engleza :))

m spunea...

conteaza sa nu te limitezi la a respira

silly me spunea...

@did - :))) si asta!

@m - si cand te gandesti ca pt a respira nici nu aveam nevoie de reminder... asta e "din oficiu" :P

Anonim spunea...

contează şi cum respiri... sunt respirări şi respirări... de ex.: take a deep breath!

Silly Girl spunea...

da... si poti sa respiri si gura la gura :) recircularea aerului!

m spunea...

sau poti sa respiri sacadat ;D

Anonim spunea...

Dacă ar fi să analizăm ordinea: breathe, belive, embrace. Cu breathe e clar. Trebuie. Apoi belive şi ulterior embrace. Dacă ordinea contează: belive înainte de embrace? No embrace without believe?!? Adică să nu embrace dacă nu belive. Are sens!

m spunea...

hai ca nu se supara nimeni pentru atata lucru, un comentariu in plus.
dc vrei il postez si eu pe asta de doua ori in semn de solidaritate ;D

eu zic ca e frumos sa embrace si fara credinta ca dc asteptam sa credem cu adevarat in ceva inainte sa facem fiecare lucru s-ar putea sa nu ajungem niciodata sa facem nimic. exista mereu argumente contra, exista mereu o alta perspectiva asupra lucrurilor exista mereu second thoughts, exista prea multe lucruri care se pot aseza intre noi si idei / ceilati oameni dc le lasam :P

Silly Girl spunea...

:) uite asta lipseste... "fiti solidari"!
cum zici in engleza? JOIN?!? :)))

Silly Girl spunea...

"JOIN TOGETHER"! ;)

m spunea...

nu stiu expresia join together ;D
pfuia, de fapt nici sa scriu together nu stiu fara sa ma ajute blogspotul :))

eu nu am simtit lipsa solidaritatii in reminderul tau :P

da' m-am mirat ca nu erau trecuti copiii :))

ce ma amuza fazele astea
deci eu am intrat de vreo 3 ori pe blog si vedeam mereu 10 comentarii => ca nimeni n-a mai scris nimic si acum nu stiu de ce am intrat si.. erau 10 comentarii ca ai sters tu la cerere 2 :)))

silly unicorn spunea...

ma gandeam... probabil e un reminder pentru toata lumea - femei si barbati laolalta.

asa se explica de ce lipsesc copiii from the picture. adica sa recomanzi unui barbat sa faca copii... e sadic! nu crezi? :D